dinsdag 22 november 2011

Tilda kerst kaart

Hallo iedereen,

Dit is mijn nieuwe kaartje die ik heb gemaakt.
Met een leuk Magnolia kerstplaatje.
Ik vind het heel leuk dat jullie allemaal mijn blog bekijken en welkom alle nieuwe volgers.
Nog veel plezier op mijn blog verder!

Groetjes Elianne
Gebruikte materialen:
Magnolia stempel Tilda Hanging Ornaments, Martha stewart pons Glacial Snowflake, Maja design papier. Ingekleurd met Derwente colorsoft potloden en afgewerkt met stickles plakparels en een kantje.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Elianne!! En zo netjes ingekleurd, een dikke 10 verdiend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Elianne, mooi kleurtjes heb je er voor gebruikt Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Het afdrukje is schitterend.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kompliment Elianne !!!! Deine Karte ist wunderschön und Du hast die Tilda wunderbar koloriert. Du kannst das besser als ich.

    Liebe Grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen